בוז'י מגיב לראשונה על הסרט 'הרצוג': "זה לא יצא מוצלח"

    דוד לזר No Comments on בוז'י מגיב לראשונה על הסרט 'הרצוג': "זה לא יצא מוצלח"
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה שהתחוללה בעקבות פרסום סרטה של העיתונאית ענת גורן – 'הרצוג' – טרם שכחה. שבועיים אחרי ויו"ר המחנה הציוני ויו"ר האופוזיציה מגיב לראשונה על הסרט.

    לדבריו,  "בדיעבד אני יכול לומר שזה לא יצא הדבר הכי מוצלח, אבל אני לוקח הכל בפרופורציה. לא פחדתי להראות מה קורה מאחורי אירוע כזה או אחר".

    הבוקר אמר הרצוג על הסרט שמציג את הכישלון המחנה שבראשותו כי "רואים שם בעיקר כישלונות, אבל זו לא התמונה המלאה. זו אשליה אופטית מסוימת. בסופו של דבר תוצאת הבחירות היא מרשימה, 800 אלף אזרחים הצביעו 'אמת' – הכי הרבה מאז ימי רבין".

    הרצוג ניסה לרדת מהעץ והאשים גם את נתניהו "אצל כל מועמד אחר באותה הסיטואציה היו רואים דברים לא פחות גרועים. מוטב לדעת, למשל, מה קרה אצל נתניהו בחצר שלו. לא היה בסרט שום דבר קטסטרופלי, היו דברים אמיתיים שבסך הכל קורים בכל קמפיין בחירות".

    על החשיפה יוצאת הדופן של הסרט אמר הרצוג כי "תמיד מקבלים החלטות, אז מה? לציבור אולי קשה לראות משהו שונה מזה שמדמיינים, אבל אני חושב שהוכחתי שבמצבי לחץ אפשר לתפקד גם בקור רוח. הסרט מראה בעיקר את הדברים הפחות טובים, וברור שמבחינה עריכתית הוא יצא מעניין. מבחינתי, זה כבר מאחוריי".

    לסיום, תקף הרצוג את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "נתניהו יושב ויושב בלי לזוז, מקובע במקומו. האסטרטגיה הפלסטינית תמשיך להגיע כל הזמן והוא לא עושה דבר שמעיד על שינוי. נתניהו מרוצה מהמקום שהוא נמצא ולדעתי זו טעות חמורה. אנחנו על סף הר געש וישראל בכלל לא יודעת זאת. אפשר להשתמש בכל מטאפורה שתרצו כדי להבהיר שהמצב לא טוב".



    0 תגובות